Sådan tænker du nyt i forhold til markedsføring

0
51

I dag går alting stærkt. Moden skifter hurtigt, telefonerne bliver hurtigt udskiftet med en ny og smartere model, og mere vil have mere. Vi stiller store krav til vores egen tid, og noget af det værste er spildtid. Mange af os lever et liv, hvor der er knald på. Vi arbejder, har børn, har fritidsinteresser og skal også lige nå at se vennerne. Med alt det vi skal nå, skal virksomhederne være utrolig skarpe på deres markedsføring af produkter, da folk er hurtigt videre, og ofte ikke husker alle de reklamer og promoveringer, som de bliver udsat for hele tiden. For det er også et problem, nemlig at vi alle sammen er så vant til at blive bombarderet med reklame.

 

 Anderledes markedsføring

Når der skal sælges produkter, gælder det om at skille sig ud, og mange af os kan bedre huske reklamer eller promoveringer, hvis det er blevet visuelt demonstreret for os. Kan du måske huske den sidste tekst du læste om Iphone 13? Eller huske du måske reklamevideoerne bedre? Det stiller nogle nye krav til markedsføring og et godt værktøj her er videomarkedsføring.

 

Hvad kan videomarkedsføring?

For det første skal det lige slås fast, at der ikke menes hjemmelavet videomarkedsføring, som man hurtigt smækker sammen. At lave god og fangende videomarkedsføring kræver en specialist ligesom ved alt andet markedsføring generelt. Når du vælger videomarkedsføring som din markedsføring, bliver der lavet en videoproduktion, som forklarer, dét du ønsker at fortælle bare visuelt. Måske du tænker ”Jamen kan man det til alle produkter?” og til det er svaret ”Ja”. Lige meget om du sælger tæpper, advokatydelser eller toiletter vil det ofte være nemmere for slutbrugeren/kunden at forstå budskabet, hvis det bliver vist visuelt. Videomarkedsføring er også genial til storytelling. Kunne videomarkedsføring være noget for dig og din virksomhed, så hop ind på hjemmesiden her.

Leave a reply